נתניהו: "המטרה העליונה, אם תיכפה עלינו, לנצח במלחמה"

    קובי פינקלר No Comments on נתניהו: "המטרה העליונה, אם תיכפה עלינו, לנצח במלחמה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום כשר הביטחון בבסיס תל השומר ואמר: "כראש ממשלה מה שמעסיק אותי זה העובדה שאני יודע שאין מלחמות חינם ואין קרבות חינם, תמיד יש מחיר והמחיר יקר מאד ואני חושב תמיד על המחיר" • וגם, כך ענה נתניהו כשנשאל "איך זה לכהן בתפקיד ראש הממשלה?"

    נתניהו צילום: פלאש 90
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ביקר הבוקר בגיוס חיל השריון בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר. במסגרת הביקור שמע רה"מ סקירות על כוח האדם בצה"ל מפי ראש אגף כוח האדם בצה"ל האלוף מוטי אלמוז ובכירים נוספים.

    לאחר מכן קיים ראש הממשלה שיח פתוח עם המתגייסים החדשים ואמר: "אנחנו יודעים שהמטרה העליונה של הצבא זה קודם כל להגן על המדינה שלנו, ואם זה יכפה עלינו – לנצח במלחמה. אתם מצטרפים לדורות של לוחמים".

    נתניהו אמר: "כל העולם מעריץ את צה"ל, הוא מעריץ את צה"ל לא רק בגלל הטכנולוגיה והכלים הוא מעריץ בגלל האדם. בסוף מנצחים לא רק בהגנה מנצחים בהתקפה. זרוע ההתקפה היבשתי החזק שלנו זה השריון, ויש לכם זכות גדולה להוביל את הכח הזה. כראש ממשלה מה שמעסיק אותי זה העובדה שאני יודע שאין מלחמות חינם ואין קרבות חינם, תמיד יש מחיר והמחיר יקר מאד ואני חושב תמיד על המחיר. כשמלחמה היא בלתי נמנעת נפעיל את כל הכוח וכל העוצמה ונעשה זאת בדרך המיטבית".

    במענה לשאלת מתגייס "איך זה להיות ראש ממשלת ישראל", ענה נתניהו: "זו אחריות גדולה מאד משום שאנחנו יודעים שאנחנו מופקדים, כמו שאתם מופקדים על מרכיב אחד של הביטחון – צה"ל שהוא יסוד הביטחון. המשימה הראשונה של ראש ממשלת ישראל זה לדאוג לביטחון המדינה. בסוף זו אחריות גדולה וגם זכות גדולה".



    0 תגובות